BC - live the dream

Me love you long time...

Kategori: Allmänt

Hejsan mina enga UNDERBARA fina tjejer...
OM någon här på jorden skulle ha hälften så bra tjejer som ni e som vänner, skulle dem va de lyckligaste på jorden...
Så ni kan ju tänka er vilket himmelrike jag lever i..

Tack för att ni är ni.....skickar lite KÄRLEK...

Sen tack för en till toppen helg den var lite tung i lördags, schlager tema hos Jessa -såå bra, men till slut kom även jag igång... å vilken kväll..karlslok..hihi
Fantastiskt slut på kvällen i sjöstaden Emma din lya rockar för bakismys, den blir ju en hel stor kärlekssäng... kul att Jacob hängde på hoppas matchen gick bra..
Längtar så tills jag får möta er alla goa...


My love to you all

Lillan

Kommentarer

  • johanna säger:

    "hej gorgeous, hihi, blink, *ler*" =)

    2007-05-14 | 16:17:50
  • jh säger:

    sweet... Var bara tvingen pö¤¤

    2007-05-14 | 16:29:02
  • hell säger:

    ooooh vad fint och kärleksfullt!! ni är verkligen underbara allihop.. puss

    2007-05-14 | 18:25:22
  • Lisa säger:

    Här kommer kärlek till dig från mig..

    2007-05-14 | 20:52:26

Kommentera inlägget här: