BC - live the dream

MAJ!

Kategori: Allmänt

Jaha, så blev det maj helt plötsligt vilket betyder att sommaren snart e här, vilket betyder Gotland! Här sitter jag hemma och försöker plugga, med betoning på försöker. Känner mig inte alls sugen idag, mindre än vanligt asså. Tror inte det kommer bli mycket gjort idag. Ni sitter hemma hos Lillan och har det mysigt som vanligt...man ska alltid missa allt roligt. En annan sak...jag googlade mitt eget namn (ja, jag har inget att göra) och vad kommer upp? En länk till vår blogg! Så alla (och det e många) som googlar mitt namn kan komma till vår sida. Jag vill åka på en sista minuten snrt, tyvärr är det inte så billigt, men man kan ju bevaka det liksom.
Jaha. du Jerra, du har haft mycket att stå i den här helgen. Och du ska ju fan på date imorrn. Kul! Hoppas han e grym och inte bara en skojare. Undra vad jag ska äta för middag? Ja, man tar ju vad man haver, och då vet ni vad det brukar bli. Pasta och falukorv....kul.
Puss o Kram på er tjejer och ha det inte för kul utan mig! /Elin

Kommentarer

  • jessi säger:

    Ja, har blivit lite mycket den här helgen..på alla fronter.. Men nu är det gjort iaf...och det var inte så kul som jag trodde... har lite allmän ångest faktiskt...puss

    2007-05-01 | 20:22:05
  • Lill säger:

    tjejen nästa balkong häng måste du va ´me´

    2007-05-02 | 09:41:52

Kommentera inlägget här: