BC - live the dream

Lördag..

Kategori: Allmänt

image108

På med dansskorna!! På lördag bär det av till Schlagerns värld. Jag vet att du inte e så taggad Jessi, men jag tänkte "tagga upp" dig med att säga att jag e rejält sugen på att dansa gitterbugg med dig!! Och snabbt ska det gå!
Vi måste bara komma överens om ett ställe att gå till efter. Och en sak till....schlagern håller på till 00.10 och jag behöver inte ens säga hur länge det är.....men, men....jag längtar i alla fall, det va inte som att vi träffades mycket förra helgen. Jag kommer tidigt till dig Jessi, bara så att du vet....(som vanligt)
Puss! Puss!

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Smutt, men satan va det håller på länge..me schlager kan det aldrig bli för länge eller för mycket.. längtar massor

    2007-05-08 | 21:37:02
  • jessi säger:

    Men va fan! Det är fan för länge.. vi akn ju dra när vi märker att the ark inte är så populära!! Har för mig att vi drog innan förra året med!
    Bra Elin! För det första gillar jag att du bloggar o för det andra gillar jag vårt dansande.. Vi e faktiskt grymma...Kom tidigt!!!

    2007-05-08 | 22:07:07
  • h-lena säger:

    jag vill oxåååå med..fan, missar allt jämt

    2007-05-09 | 17:40:25
  • lis säger:

    Då e vi två helle, jag kan inte heller =(

    2007-05-10 | 17:15:09

Kommentera inlägget här: