BC - live the dream

lever under hot..

Kategori: Allmänt

jag har precis blivit hotat av min plastfarmor.. hon fick ingen cigg av mig eftersom hon har KOL..(kom igen va fan då kan man inte röka) då hotade hon att slänga ut mig.. och understök att det var ett HOT.. sen kallade hon mig skitunge och sa att jag kommer bli en usel sköterska..ooh ddet är inte lätt ska jag säga att bo med en virrpanna och praktisera på ett demensboende.. jag blir så trött..... kan det inte bara bli sommar och ledighet nu!!

Kommentarer

  • Jessi säger:

    äh men för i skatan!! Stackare! Du kommer att bli en utmärkt skötare

    2007-05-11 | 14:20:02
  • Lill säger:

    Du ingen höjdare d där,, längtar oxå efter sommarn å ledighet...

    2007-05-11 | 14:56:07
  • johanna säger:

    hahaha det var det roligaste jag har hört.. eller det kanske det inte var? stå på dig helle

    2007-05-11 | 14:59:10
  • Lärkan säger:

    Jag hejar på dig gumman, stå på dig som sagt

    2007-05-11 | 20:41:16

Kommentera inlägget här: