BC - live the dream

lax

Kategori: Allmänt

jag har trååkigt... håller på o lagar lax nu.. inte laxfi**a om ni undrar... HELLE: jag blev sjukt sugen på tonfisk och kidneybönor efter snacket hemma hos lillan igår. hade tyvärr redan tinat laxjäveln så nu har jag inget val. ska ta ett bad sen tror jag, och tänka över min situation med projektet. det känns rätt bra, eller har skrivit tre artiklar.. men rep är inte klart.. borde ha fixat mer i skolan idag men kände mig lite off. kan d va sommar snart? fan nu bränner jag laxen.

måste jag kolla på lost idag?? är så trött på den där skiten. jävla skitö. kan nån berätta vad som e grejen med monstret? och kan inte kate o sawyer ha lite mer hett sex, det e fan enda anledningen till att jag kollar. men det händer ju aldrig nåt. skit också. och kommer dom av ön nån gång eller?? borde kolla greys istället, men är så jävla störd på merediths överläpp. nu bränner jag verkligen laxen.

hej , johanna

Kommentarer

  • jessica säger:

    Men jorken, älskling!
    Prova och gör en laxfitta, helt seriöst.. Nu går de ju inte att laga till en fitta(vad jag vet)..Men, du skulle kunna utgå från att göra en måltid så lik en laxfitta som möjligt... Det skulle kunna bli kul! Om du gör det: Lägg upp en bild på bloggen!!MVH/JH

    2007-05-02 | 18:22:25
  • Lill säger:

    du borde helt klart överge lost å kika lite seriöst på grey´s skit i läpparna, du kommer snart inte lägga märke till dem längre..

    2007-05-03 | 10:29:04
  • johanna säger:

    meredith fick ligga med hunkdoktorn igår va?

    2007-05-03 | 14:29:27

Kommentera inlägget här: