BC - live the dream

kattungar kanske??

Kategori: Allmänt

image95

Tja!! Jessi här!!
Har ni hört att katterna kanske är gravida igen..typiskt till midsommar igen... aja, man vet tydligen inte riktigt... De kanske ändå blir ihjälslagna!

Igår då!!
Var ho jorken först och drack en mängd promille... Allt för att må så bra som möjligt...Sen drog vi till snaps...Det var väl trevligt... Man fick med sig något hem och fick "äntligen" inte bara sova lite..
Nu har man pallrat sig över till Lillan! Härligt det här me umgänge.... jag, lillan jenny och jork.. Helle skulle droppa in senare och kanske emmet också...
Jag är yr..väldigt yr...Den här då: jag vill inte ha något seriöst, tror jag.. bara så att du vet... a men kom igen liksom...får man inte be om ett hederligt skjut liksom.. äh nu lägger jag ner... ska kolla på kort på lillans kamera för femtioelfte gången... puss på era orakade sjuka!!!//Jh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: