BC - live the dream

Jonnie liksom

Kategori: Allmänt

image112
Kör in vår yucagröna seat på terminalvägen 6 i tomteboda för att hämta min extremt nya, fina och dyra cykel!
Ringer upp ett nr jag fått tidigare på dagen och nån Jonnie svarar. Tjena! Det är jag liksom! Vill hämta en cykel som jag vunnit. Hjälp mig! Ungefär....  Jonnie säger att vi ska vänta så kommer han..... glider det ut en lirare precis. Så jag knatar fram i tron om att denne kille är Jonnie! Det visar sig att det inte är Jonnie men han säger att vi ska gå in genom dörren så får vi tag på honom... Jaha, då är det väl självklart att man gör som han säger och går in.... Sen blir vi omhändertagna av en annan karl som slussar oss vidare till ytterligare en annan karl... Allt för att få tag på den omtalade Jonnie!!!
Han ringer iaf upp Jonnie igen och Jonnie ber oss tydligen att stanna där vi är... Det tar väl några minuter innan en jävla nörd med lång hår dyker upp, Jonnie... Vet ni vad han gör?! Han skakar på huvudet åt mig och säger typ åt mig (på skarpen) att han sa att jag skulle vänta! Och att privatpersoner inte får vara där inne för att man kan bli påkörd av en jävla truck!!!
Men hallå! Din jävla nolla! Fan, hade lust att klippa av hästsvansen på honom! Jag sa att det ta me fan inte var vårt fel och att det var hans jävla kollegor som tydligen inte visste bättre eftersom att det var de som sa åt oss att komma in! Den jävla tönten trodde han var skitcool som körde omkring på sin jävla truck på en terminal...
Som om inte jag har kört en sån! Jo, på hitra!! Tänka sig! Utan utbildning o allt! Nu är du inte så jävla tuff längre va, Jonnie!!!

Förresten! Fy vilket fult namn du har!! Jonnie, Ponny hästsvanssnopp!!!!

Ps. Jorken! Du o din torsk ;)

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Jag glömde skriva att det var jag som skrev.. Men det fattade Ni kanske, era dumma jävlar!!!!

    2007-05-10 | 21:50:59
  • johanna säger:

    gla torsk

    2007-05-11 | 09:19:23
  • Lill säger:

    Jävla Blockmongo - Jonnie....

    2007-05-11 | 09:31:41
  • helena säger:

    maktkåta jävlar!!!!

    2007-05-11 | 13:17:05

Kommentera inlägget här: