BC - live the dream

Inte för att allt handlar om att vinna, men ändå.

Kategori: Allmänt

Har ni hört att det bara är en massa blockmongoländer som gått vidare från semin? Ok, det e lixom inga nordiska länder med, vilka ska rösta på oss då? Inte lär det ju bli Ukraina, Serbien, Vitryssland, Bosnien, Rumänien, Bulgarien osv osv och resten av grabbarna... För övrigt tycker jag att Bosnien borde rösta på oss med Carl Bildt i åtanke. Men eftersom att inte ens Turkarna röstar ju på oss längre så tror jag att jag skiter i den där skiten nu. Skit samma.

Kan ni fatta att det äntligen e helg? Och till alla er som smygläser vår blogg, ni är välkomna till Jessi imorn att kolla på schlagerskiten. Jag har gjort ett schlager-kryss där du kan få demonstrera dina kunskaper och vinna ett fint pris... Det du....

20827-113


För övrigt. Ikväll blir det torskfärs istället för laxfärs. Elin har nåt skabbigt recept som hon har höjt till skyarna vilket vi ska gå in lite närmare på ikväll. Personligen tänker jag köpa ett gäng öl också, men ni gör ju som ni vill, inte. Do it do it.

Fan, jag tror att jag kommer brista igen och köpa ett par skor. Jag vill inte, men jag kan inte låta bli. Snälla har nån nåt tips på hur man behärskar sig själv? (Tips från Elin undanbedes bestämt.)

MVH JOHANNA


Kommentarer

  • EllaPella säger:

    Tips från coachen: Köp dom! Förresten hittar jag inte receptet, men jag kan leta lite till, eller så kommer jag ihåg det kanske...

    2007-05-11 | 12:05:58
  • EllaPella säger:

    tips från coachen: Köp dom!

    2007-05-11 | 12:35:51
  • helena säger:

    vill oxå ha öööööl..en kall och fin i solen helst

    2007-05-11 | 13:17:59
  • Jessi säger:

    Köp inte bara! Seriöst, så svårt kan det inte va! Gå inte in i nån affär

    2007-05-11 | 14:19:01
  • Lill säger:

    Du kan ju göra som sist köpa dem för tillfredställelsen å sen lämna tebax...
    själv hade jag nog bara köpt dem...

    2007-05-11 | 14:54:46

Kommentera inlägget här: