BC - live the dream

Here we go again...

Kategori: Allmänt

Jaha då var det dags igen,....

Jag å Jorchen va ju ute en sväng igår, d skulle ju INTE bli sent.... så jag passade på å körde en hel kväll....
Kom hem sju imorse hade då varit vaken i över ett dygn...sug på den karamellen... d har nog inte hänt sen vi lussevaka  hos Fredrik i högstadiet....

Skulle ju då även på dop idag, dan efter kvällen som inte skulle bli så sen.. d e ju precis va man vill när man bokstavligt talat kröp till badrummet...för att göra sig av med det "onda" å även duscha...

Kom till kyrkan härligt sliten utan någon mirakelkräm för den hann jag ju inte me....var ju ute i såå god tid som vanligt.. Men det var däremot jätte kul å träffa Sophia, Dag, Frank & Daniel.... å även lilla Maximillian Anton Love som inte var så liten längre men söt som socker.....precis som storassyster med fina små lockar....

Å sen efter typ cermonin så kom det bästa FIKA.... Fia hade bakat allt själv å d fanns tårta... med grädde å kakor i stora lass, d i kombination med lite Cola fick en ju att må aningen bättre...
På väg hem råkar jag öka pulsen lite å de skulle jag inte gjort huvudet höll ju på att sprängas....å då kom det en blixtattack av d onda var ju bara å börja jobba på pulsen igen å ta sig upp till lägenheten, tur att det var nära...

A ska falla in i en snabb koma liknade sömn nu så jag pallar med kvällen....
Jorchen tack för igår.....

Lillan

Kommentarer

  • jessi säger:

    Varför kom du hem så sent??
    Callen stänger väl inte runt den tiden?? Vad har du hållt hus??
    Lillan, det är bra o fylla på med lite fett o socker... Nu behöver du lite extra salt bara.. Stek en burgare i herbamare eller något...
    Kom inte för sent till mig nu!!! Vi syns om senast 1 timme...kram

    2007-05-12 | 18:42:37
  • Ulrika Henriksson säger:

    :/

    2007-05-13 | 07:00:21
    Bloggadress: http://www.weekend-spa.se/boka_spa/
  • jen säger:

    ojojjo, lillan lillan....

    2007-05-13 | 11:16:05

Kommentera inlägget här: