BC - live the dream

Hejsan heey

Kategori: Allmänt

Tänkte dela med mig av mina  tankar...

Igår när jag åkte t-banan så va d pretty much people å det blir ju ganska trångt...
å då kommer det en sån där närgången jä... som andas... å varje gång jag ska andas in så andas han ut... rå snuskigt... d har hänt oss alla
Så frustrerande (som tur va så fick ju jag vända mig åt andra hållet efter mycket buff och knöl å där stod ju en riktig hunk.. så det kanske var meningen att den här läskiga typen som andas skulle komma å ställa sig brevid mig så jag fick kika på den heta karln...

Antagligen inte ja jag vet att jag lever lite i fantasins värld men jag tycker det är kul ibland..

Den här veckan har gått såå mycket bättre än va jag trodde, det är redan torsdag å imorrn så får vi träffas alla igen.. för att spendera ännu en underbar helg tillsammans.. Kan d BLI bättre?

Kram på er alla

Juste igår igen så såg jag världens å då menar jag världens Vackraste ögon, tyvärr så tillhörde dem en "blivande" Karlslok å en sann hjärtekrossare... Damn att han inte riktigt hade åldern inne....

Pöss Lillan

Kommentarer

  • hanna säger:

    Vad är det för ny trend med tunnelbanefobier? folk blir förföljda, andades på osv osv... läbbigt.

    Ja det finns bra mkt mört lammkött där ute. Det e bara att ta för sig

    2007-05-10 | 15:25:53
  • JH säger:

    Erkänn!! Erkänn!!! Erkänn Lillan att du gillar när främmande karlar flåsar dig i nacken!! ERKÄNN FÖR I HELVETE!!!

    2007-05-10 | 21:52:33
  • Lill säger:

    ALDRIG... d hade ju vart smutt om d var´t en hunk liksom.

    2007-05-11 | 09:28:26

Kommentera inlägget här: