BC - live the dream

Hej alla mina vapendragare...

Kategori: Allmänt

Jaha, har hört rykten om att jag e ganska dålig på att blogga. Jag har i alla fall bestämt att jag helt enkelt får bli bättre på det då! Har precis kommit hem efter en lååång bakisdag hemma hos Emma ( som gick alldeles för fort) med Joyo, Lillan, Jessi och Lisa, sen svängde Helle förbi lite senare. Lyckades slänga i mig en chokladkaka, ett max mål och sen kommer Emma hem med en påse Gott o Blandat. Typiskt! Och nu har jag bara ångest, egentligen mest för att det e söndagkväll, men också för all skit jag har ätit. Jag kommer få söka till programmet "Snygg naken" så att nån snubbe kan stå och säga att jag e fin som jag e...( yeah right...) Äh, man får helt enkelt skylla på att man har stor benstomme, som alla andra gör.
När vi va hos Emma så pratade vi om vad alla va bra på. Det började med att jag kom på att Emma är jävligt bra på matte ( eller "problemlösning" som hon vill kalla det. ) Sen började vi spinna vidare på det där och kom på att Joyo är bra på språk, Jessi på att skriva, Lisa på sporter och Lillan e kock, så hon e ju sjukt bra på att laga mat. Vi fick ju tänka lite längre när vi skulle komma fram till min talang....Jag började ge upp hoppet, men sen kom vi på det! Jag va ju faktiskt asbra i kemi ( fråga mig aldrig varför) Eller asbra kanske va och överdriva. Kemi liksom? Var kom den ifrån? Sen e jag faktiskt jävligt bra på väder...det vet jag. Och så e jag bra på att klaga...fråga Jessi o Emma.
Hursomhelst...hade det jävligt trevligt igår, har ju sagt förut att jag aldrig ska sätta min fot på den där skitbåten igen, eftersom alla jävla gubbar tafsar på en så fort man kliver in på dansgolvet, men vad gör man inte för sina kompisar?
Nu är det bäst att man går och borstar tänderna så att man inte får för sig att man ska äta nåt mer.
Puss! God Natt... ( jag kommer aldrig somna, har druckit tre kaffe idag, fan! )
 //Elin. ( Och nej, jag är inte seriös med hårbandet.)

Kommentarer

  • hill säger:

    vad ar jaaaag bra pa???, vad fina ni ar allihopa

    2007-05-14 | 03:49:53
  • johanna säger:

    ok men jag tycker du ska va nöjd med din insats.. själv åt jag faktiskt TVÅ hmaburgermenyer inom loppet av ett dygn. Vi kanske kan söka till "snygg och rolig naken" tillsammans

    2007-05-14 | 09:39:48
  • Lill säger:

    Bra beslut... rå mysigt hos Emma igår,,, våra bakisdagar rockar...

    2007-05-14 | 14:35:16
  • Lärkan säger:

    Tack för i går tjejer, love u

    2007-05-14 | 15:00:13
  • jc säger:

    "tjejerna ligger och sover.. och fiser"

    2007-05-14 | 16:16:39
  • jessi säger:

    du e ju fin i hårband eller pannband eller vad det nu är

    2007-05-14 | 21:56:57

Kommentera inlägget här: