BC - live the dream

har man inte kommit längre?

Kategori: Allmänt

varför är det fortfarande så att om en kille är på så blir man själv av? Borde man inte ha vuxit ifrån sånt där larv nu? Nej det har man tydligen inte.. Själv har jag lixom sagt att jag är upptagen hela veckan, men ändå hör han av sig hela tiden. Och det borde ju inte va nå fel med det, jag blir ju glad eftersom att han är söt, grym i sängen och en bra karl helt enkelt. Men samtidigt blir jag helt avtaggad på att träffa honom när han hör av sig hela tiden o säger hur mkt han vill träffas. Ok, att man inte borde va såhär nu, men så är det tydligen. Och det borde ju alla veta, man ska inte höra av sig för mkt och vara trevlig för då blir det inget. Som vi har pratat om, jag har ju kört på stilen att jag e helt onåbar, kall och ointresserad (förutom när jag är full) och det verkar funka huuur bra som helst. Vilket skämt egentligen, här efterfrågar vi tjejer bra killar som hör av sig o e gulliga, men när dom är det - ja då blir dom straffade för det... Lös den ekvationen, Emma!


Det här inlägget hamnar i serien anonyma inlägg.

Kommentarer

  • också anonym då´ra säger:

    Ja, men du! Som vi snackat om, det är verkligen så!
    Nästa gång jag hittar en karl som jag verkligen är intresserad av ska jag typ intala mig själv att han är ett äckel, då kommer det ju att fungera?!
    Jag blir så trött på allt som har med karlar att göra,,,men ändå inte

    2007-05-17 | 12:04:58
  • D är väl uppenbart... säger:

    Förstår precis problemet men jag blir fortfarande nyfiken så fort d inte har ringts på ett par dar.. Jag tror även att min stalker e en schysst kille han vill nog bara hänga, ska försöka styra
    nåt på lördag.. Sweet

    2007-05-18 | 09:22:16

Kommentera inlägget här: