BC - live the dream

gnäll..

Kategori: Allmänt

ooh allt känns så tråkigt och jobbigt, känner mer isolerad och borta, utanför, allt på samma gång, än nånsin.. SOMMAR KOM NU och rädda mig!!

en sak jag åtrerupptäckt är att filmjölk är så jävla gott.. med cornflakes och socker, kanel och socker och underbart med banan och äpple.. tänk jag tappa filmjölken i några år..en annan sak som jag oxå hittat tillbaka till är att bada.. fan va grymt det är att krypa ner i ett bad, bara få vara.
jessi, hur ska du firas nästa helg?? ska vi inte ta och åka på en kryssning?? det skulle vara sååå underbart. tänk dig att sitta på soldäck.
eeh nu skiter jag i det här.. puss och kram alla fina

ps. milos säger att man ska äta mycke gurka om man vill ha större bröst

Kommentarer

  • jen säger:

    ehh ok gurka var nåt nytt men värt att prova nu blir edt en gurka om dagen ...minst....

    2007-05-13 | 22:20:23
  • johanna säger:

    du glömde att skriva namn!! Och du, om du gillar fil så bode du testa Onaka grönt te, det låter wierd men e huur gott som helst. snäll köp den o njut i badet

    2007-05-14 | 09:41:18
  • Lill säger:

    sommar verkar har glömt oss här uppe i landet.. har du provat fil med ingefära... d slår allt nästan

    2007-05-14 | 15:23:52
  • jh säger:

    oj, gurka.. då kan man använda den till flera saker...

    2007-05-14 | 16:36:21

Kommentera inlägget här: