BC - live the dream

fotbollsrumpor

Kategori: Allmänt

Här har ni ett till lag att kolla upp, och Elin det finns en del slisk där att hämta, till exempel nr 4 eller kanske 21 skulle va nåt? Eller han högst upp utan nummer, botanisera på.

http://www.tyresoff.se/fsm/index.asp?team=2

Till Emma rekommenderar jag nr 10, fast den där bilden gör honom ju inte alls rättvisa.

Emma nr 2 kan ju ta en titt på nr 8.

Och Jessi kan ju fortsätta på sin linje och kolla in nr 1! eller kanske nån back att prata taktik med??

Sen har jag en fråga, om ni kollar på lagbilden, snubben som sitter bredvid Kyrk - är inte det nån gammal kamratstödjare eller nåt? Vet inte om det e från Bäcka eller Kärrtorp men det måste va nåt sånt. Nån som känner igen honom?

Mvh, coach Joyo

Kommentarer

  • Lill säger:

    Sweet karlslok.. E helt säker på att han har hängt i bäckahagen om d e han till höger... jag gillar d här me å gå in å nästan typ sjukt många gånger per dag å alltid finns d ett nytt inlägg... keep up that good work all of you ladies

    2007-05-15 | 14:14:47
  • jh säger:

    hmm, vissa ser jäkligt små ut måste jag säga..Men men

    2007-05-15 | 15:11:19
  • elin säger:

    inge illa menat,,,men 21??

    2007-05-15 | 18:09:08
  • emmet säger:

    trevligt...

    2007-05-15 | 18:30:17
  • johanna säger:

    ja, men han var väl slisk?? jag plocka några som att vara från sliskhållet

    2007-05-15 | 19:45:40

Kommentera inlägget här: