BC - live the dream

DU är bjuden på kräftskiva

Kategori: Allmänt

Eftersom att vi är så jävla populära och upptagna så tänkte jag annonsera ut i tid. Kräftskiva i Sturkan Lördagen den 4e eller lördagen den 11e augusti, eller möjligen både och. Den fjärde passar ju bättre eftersom att vi fortfarande har semester då, eller semestern e väl typ slut och då kan man ju avsluta den på ett fint sätt. lixom. Men jag har ju för mig att man brukar käka kräftor lite senare i augusti? Eller? skit samma, jag hatar kräftor. bestäm ni.


20827-128


Då ska vi iaf pynta hela den gigantiska trädgården och smälla upp lite långbord och sånt. Lanternor och hela köret.Sen tänkte jag att vi kunde öva paintball på dom rådjur som kommer för att käka upp blommorna. huur kul som helst.. min farsa ska för övrigt köpa ett luftgevär som han ska rigga upp i köksfönstret. sen tänker han ligga där på lur och vänta tills dom elaka små rådjuren kommer ner o försöker äta upp hans knoppar. Då sätter han en luftkula i dom.. hahaha jag tycker det e hur festligt som helst, ELLER HUR JENNY?


hej så länge.... och imorn är det desperate housewives... fast ikväll är det 24, och det e nääästan liiite bättre.. det du elin din dh-torsk.

MVH JOHANNA



Kommentarer

  • Lillan säger:

    Tycker vi kör båda det låter mer som vi...nu förtiden..älska desperata dem e grymma

    2007-05-14 | 21:02:06
  • jessi säger:

    jag kommer.....

    2007-05-14 | 21:24:45
  • elin säger:

    får se om jag kan komma, kan ju vara så att jag har en del omtentor att göra...som sagt..desperata rockar!

    2007-05-14 | 23:09:02
  • johanna säger:

    nej det e klart.. jag vet ju att redovisning och beskattning är din prio ett. hahaa

    2007-05-14 | 23:10:32
  • jen säger:

    JAG KOMMER!!!! FAN VA GÖTT!!

    2007-05-15 | 08:29:56
  • jen säger:

    men du ..lägg av md allt skjutande tänk på de stackars djuren som blir såååå rädda..

    2007-05-15 | 16:35:24
  • johanna säger:

    dom kan väl sluta käka upp alla jävla blommor. dom är onda och vi funderar därför även på att lägga råttgift vid blommorna och se hur rådjuren tacklar det

    2007-05-15 | 20:52:00
  • Emma säger:

    Jag är där. alla dagar.

    2007-05-16 | 09:54:37

Kommentera inlägget här: