BC - live the dream

Dagar som denna längtar man verkligen till sommaren

Kategori: Allmänt

Idag längtar jag verkligen till sommaren... Man sitter inne på sitt kontor och när man går ut på lunchen är det hur skönt som helst ute. Sätter sig o krubbar en köttbullemacka, hur smarr som helst. Läser City, hur informativ som helst. Spanar byggare, hur snygga som helst.

Är det dax att gå till stranden snart eller? Jag längtar, tur att man har tränat ordentligt hela vintern så man ser ut som tjejen nedanför. Att posa som henne borde vara med på Solos lista över hur man snärjer en kille på beachen. Jag menar utöver att suga på en glass, smörja in sin polare, sära på benen osv.

20827-142


Åh vad jag längtar till Barca.. Vi ska jobba brännan så hårt! Och bara slappa, det ska verkligen vara semester.. Gå upp när man vill, gå ner när man vill o sånna grejer.. Kläcka en när man vaknar, om man vill, ingen som dömer en  =) Eller hur Helle!


Lämnade tillbaka ett par skor idag. Igen. Dom där lila jag köpte.. Kom på att jag ändå inte skulle använda dom så mkt så jag sket i det.. Sen ska jag lämna in skorna EMMA HADE SÖNDER på lagning också. Gud vet hur mycket det kommer kosta. skoja bara Emma, jag vet att du aldrig skulle göra en fluga eller en sko förnär med flit.

Ska jag göra mer slingor i håret?? Eller blir jag för blond då? Viktig fråga som kräver svar. Efter sommaren tror jag att jag ska färga allt mörkt mörkt mörkt igen.

Jaha, och idag eller imorn får jag merra. Hur kul var det då. Varför straffas alltid jag med skiten över helgen? Är det dålig karma? Tänk om man skulle göra som Earl, skriva en lista över alla dumma saker man har gjort och sen försöka gottgöra dem. Undrar hur lång tid det skulle ta? Inte lika lång som för Earl iaf.

Och sista saken jag längtar efter är: Imorn.. eller helgen. Ska bli så slappt! Löning och framför allt bra väder!

Grymt!

Puss och kram och ses imorn / Johanna














Kommentarer

  • Emma säger:

    Sorry gumman.. Jag skulle ju fixa dom.. men jag pröjsar...tschüs!!!

    2007-05-24 | 17:30:41

Kommentera inlägget här: