BC - live the dream

D va ett tag sen sist...

Kategori: Allmänt

.... nu va d dags för ett litet inslag av mig..

Jaha helgen innehöll d mesta förutom vila d den egentligen är till för.. d vart mer utav d goda lite jobb, lite dricks, lite alkohol, lite bilkörningen( dem sista två var inte vid samma tillfälle), lite familjehäng å självklart typ en tio minuter me er underbara på söndags kvällen..
Jo ja så ett å annat fylle mess på lördagskvällen förstås.... varför gör man såå d e ju så jävla osmidigt.. måste man söka efter kärlek..träffa nån å mysa med, vägra fortsätta hänga med dem som jag gillar mest.. ER. va faan jag behöver ingen annan kärlek än eran såå tjejer nästa gång jag ens tänker ta upp telefonen å börja skriva så stoppa mig.. iaf om d e till den där nötet som vägrar svara..
 
Va e d för fel på den karlsloken,, hur svårt ska d va... ?? Jag övertolkar väl hela den här grejen me å spoona,,...
ääääh skit i han han suger... å jag kommer ingen vart me å älta blir bara råå irri....

OKej massor av väldigt trötta måndags kramar till er alla 

Lillan 

Kommentarer

  • stor-wilkens säger:

    fylle-sms regerar!!! =)

    2007-05-28 | 13:29:55
  • jessi säger:

    Fyllemess är något ingen vill skicka men alla ändå gör någongång!!

    2007-05-28 | 18:20:37
  • lis säger:

    Sådant händer ibland! ta det med en klackspark, men jag vet, det är inte lätt..

    2007-05-28 | 21:15:26

Kommentera inlägget här: