BC - live the dream

Barcelona bokat

Kategori: Allmänt

ALLTSÅ! Jag e så glad... E på så bra humör! Allt e helt perfa... Har fått tillbaka cash från Nilson, har bokat resa till Barca, har fikarast på jobbet med bulle om 7 minuter. Snart klar i skolan. Livet e underbart!

--------------

Nu har jag o Hella bokat Barca och vi taggar 12-20 juni så då vet ni det.. Ska bli så jäävla kul.. Är hur taggad som helst. Gud va skönt att komma bort o sola lite, shoppa och dricka en massa öl.. Har inte direkt höga förväntningar på utbudet av hanar där borta.. Jag är ju lite fördomsfull o tror att alla är helt nedrökta ni vet =) Men Hillary skulle tydligen styra upp det där så att det bara e för oss att gå av planet direkt in i armarna på nån hingst.

20827-111


Men det viktigaste frågan kvarstår. När kommer sommaren till Sverige egentligen? Har det inte varit ovanligt dåligt väder?.... so far lixom..


JOHANNA


Kommentarer

  • Lill säger:

    Inte alls avis... hade jag haft en gnutta mer dineros hade jag hängt på... solen är faktiskt väldigt eftersökt just nu,, d passar tydligen aldrig å skämma bort våra vinterbleka kroppar med några strålar..

    2007-05-10 | 15:24:48
  • Lill säger:

    Inte alls avis... hade jag haft en gnutta mer dineros hade jag hängt på... solen skämmer ju inte bort våra bleka kroppar med sina strålar direkt

    2007-05-10 | 15:26:26
  • lär säger:

    Om jag bara vore lite rik

    2007-05-10 | 17:07:21

Kommentera inlägget här: