BC - live the dream

24/5 -07 Örkan

Kategori: Allmänt

Tjoho!!!
Slänger in ett litet inlägg ifrån staden i väst...
Knatade upp klockan 0645 i morse så att jag skulle komma i tid till tentan.. VEM, VEM går upp så tidigt? Borde vara olagligt iaf..satt första timmen å försökte skaka liv i mitt lilla (?) huvud. Tentan kan iaf ha gått...hoppas hoppas...
Efteråt tog vi en vända nere på stan.. satt nere vid slottet å fikade i solen.. riktigt trevligt.. typ där vi satt för x- antal år sen.. imoorn ska vi ut å på lördag åker jag hem för att börja med nästa tenta.. varför tar d aldrig slut, funtar allvarligt på å hoppa av å ta något riktigt skitjobb där man inte behöver tänka så mkt...

Nu när jag har klagat lite tänkte jag hylla lite oxå.. Tänkte på d när jag satt på bussen hit..  Alla fina rastplatser som finns längs med vägarna i vårat avlånga land, inte dom stora Route 66 rastplatserna utan dom här små som har några träbänkar å bord..Å ännu trevligare om d finns en liten sjö gömd bakom träden.. Dom är väl trevliga..Kommer ihåg att jag älskade när det var dags å stanna till vid en rastplats när man var liten å flängde runt med maopa.... kan iof sig ha något att göra med att det oftast intogs någon typ utav föda vid dessa platser......hissar då även picknickar..riktiga.. med hemmagjorda mackor å så...

Näe, ska äta jordgubbar å glass nu..
Syns snart...
Emmet

Ps. Tippade 2-1 men vann inte för att Danne hade tippat samma å tydligen sa han före mig..vad hände med damerna först????.. hade varit betydligt mkt rikare nu om vi hade hållit på könsrollerna....skit oxå...

Kommentarer

  • hanna säger:

    vi brukade alltid käka hemmagjroda köttbullemackor när vi bilade. smarr

    2007-05-25 | 11:20:02
  • jh säger:

    hälsa örebro.. det var ett tag sedan

    2007-05-25 | 16:27:19

Kommentera inlägget här: