BC - live the dream

...

Kategori: Allmänt

ooh jag fick tag på lite internet, grymt! bäst att passa på......asså jag älskar den här bloggen, måste ju vara en av de bästa (vet inte om nån annan men jag är ganska säker ändå).. ni är så underbara och tokiga, shit jag är så lyckligt lottad..
jag tycker att det är våran plikt att dra på kryssning snart och varför inte med blåljusfolk, det låter ju nästan lika bra som rock at sea..
varför kommer man aldrig igång att skriva sina jävla rapporter och skit som man måste.. här sitter jag lixom, det är inte så att jag har nå bättre för mig men kommer aldrig igång ändå..stirra i väggen eller plugga?  hm
imorrn kommer jag ner igen och jag skulle vilja ha en dubbel i helgen, vad sägs?? är så festsugen så det är inte klokt (som britta brukar säga).. lördagen är väl iaf säkrad hos jessi eller?? singstar eller så?
nej du ska det pluggas... full fart bara.. tänk om man skulle göra det man måste istället för att gnälla då skulle det inte ta så lång tid..

pussar

ps. grattis på namnsdagarna vilka det nu var

Kommentarer

  • johanna säger:

    hej gumman jag har kråkor i snoken, vad ska jag göra?

    2007-05-17 | 10:39:29
  • jh säger:

    ta ut dem kanske?!
    Välkommen hem ikväll, Hellepelle!!

    2007-05-17 | 12:02:30
  • Lill säger:

    Hejsan seejen... Ja va händer ikväll nån som vet..finns d verkligen dineros till en dubbel..?

    2007-05-18 | 09:24:35

Kommentera inlägget här: