BC - live the dream

Whatever man

Kategori: Allmänt

Åh nej, Stockholmare har utsetts till drygast i landet av Aftonbladets läsare.. I en nätomröstning vann sthlmarna en seger med 60 %, näst drygast är tydligen malmöborna medan göteborgarna inte är dryga alls.

( http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,1032461,00.html )

ELLER HUR. Blir så jävla lack när jag läser den där skiten. Snälla, man anstränger sig som faan när man är utanför stan för att vara riktigt jävla trevlig, men på hälften av ställena får man ju inte ens en chans. Det räcker med att man öppnar käften så går folk därifrån "jävla 08".. Fyfan, det är resten av landet som behöver komma över sig själva. Om ni är så jävla avundsjuka kan ni väl ta och flytta hit och försöka klara er på ett riktigt ställe utan er jävla Robin Hood-skatt.

Och ja, jag är en dryg stockholmare, men utanför stan beter jag mig fan inte som det. Men ni jävlar vägrar ju ge folk en chans. Tänk efter innan ni skriker jävla 08 nästa gång istället.

Puss och kram, Johanna

Kommentarer

  • Jessi säger:

    Men du?!
    Var det inte du som i Halmstad, frågade var tunnelbanan låg?? Äh, men seriöst! Det är ju inte som att vi går runt och gör high five med folk på stan och ba´ -Yeah, ge mig kardan för du och jag bor i huvudstaden!!

    2007-03-31 | 10:03:18
  • Anonym säger:

    stockholmare ar ju dryga ju lagg agg

    2007-03-31 | 17:48:53

Kommentera inlägget här: