BC - live the dream

mannen...

Kategori: Allmänt

Jag hade näästan glömt hur segt det är att jobba när det inte finns nåt att göra. Och jag hade näästan glömt hur några sidor man egentligen har att surfa igenom.. Så om någon har nå kul sidor att tipsa om, var inte blyga.

Jaha så var det dax för st patriks day igen.. frågan är om man har repat sig från förra året? inte mentalt i alla fall.. men det e bar å tut o köre. btw, jag kommer att ringa hansson och påminna honom om att biljetterna till dublin är bokade.. enligt ök från förra året.

frid

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Fan! Jag har inte råd med en st patriks day.. Jaja, man behöver ju faktiskt inte dricka upp så mkt pengar.. Hallå, jag är snart 24 år! Man borde väl kunna vara på ett ställe utan att dricka mer än 3-4 öl?! Ja, ta me fan!! Synd bara att jag ska försöka första gången på just den DEN dagen och på just DET stället!! Aja, en helt ny värld kanske öppnar sig......

    2007-03-15 | 17:32:02

Kommentera inlägget här: