BC - live the dream

Fy fabian

Kategori: Allmänt

idag är jessica bakis. johanna mår prima och lillan är nypippad. gla fno på er! j ho var pryd igår, jag förde över min före detta prydhet till henne precis som jenny förde över sin slampa till mig. så nu är jessi pryd iaf, hon satt o snacka med en snubbe hur länge som helst utan att hångla eller pippa eller nåt sånt. hon är jättestolt. sen skulle dom byta nummer men jessi lät hälsa att hon antagligen inte skulle ringa. fråga mig inte varför. för hon ville ju ringa, men nu var hon ju pryd du vet.

GLÖM INTE ATT ALLA FÅR KOMMA PÅ JESSICAS PÅSKFEST DEN 7E APRIL. OM DU ÄR SNYGG, SEXIG SINGELKILLE ÄR DU EXTRA VÄLKOMMEN. MED BETONING PÅ VÄLKOMMEN.

nu ska vi till b-hagen och mata djuren.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag fattar inte hur man bloggar, jag vill oxa blogga. kan nan mejla mig och saga hur fan jag gor. for i helvete joyo!

    2007-03-26 | 18:19:01
  • Anonym säger:

    vem är det som inte fattar hur man bloggar? kan inte maila dig om du inte skriver ut ditt namn smartnos

    2007-03-27 | 20:40:45
  • Anonym säger:

    det ar ju jag, hillary

    2007-03-27 | 22:43:45

Kommentera inlägget här: