BC - live the dream

yeah!!

Kategori: Allmänt

om hela sommaren blir så härlig som den här helgen varit så är jag nöjd.. tycker att det varit fett häng hemma hos liljeqvist, speciellt dagarna efter (festen var oxå trevlig men som vanligt var jag så full)..
i dag ska vi fira igen, nu är det min tur att bli lite större. det kommer bjudas på jordgubbar och glass i bandis runt 8.jag vill oxå passa på att tacka för alla fina komplimanger jag fått i helgen, TACK känns bra att få vara snygg nån gång. funderade på att ta tillfälle i akt och åka iväg på en snabb dejt men tror inte jag hinner, orkar.
ni är underbara, vi är underbara..
puss

Kommentarer

  • helenina säger:

    nu är jag tillbaka från dejten.. det var grymt.. riktigt fin kille.. synd att jag var så borta bara..jag tog han till mcDonalds.. ha ha och bjöd honom på en kaffe..inte så glassigt..

    2007-06-11 | 00:13:17
  • Emmet säger:

    Helt rätt. D e inget fel på McDonalds..

    2007-06-11 | 10:39:50

Kommentera inlägget här: