BC - live the dream

Underbara Juni..

Kategori: Allmänt

Jora så att....

Det är den 13 juni å jag har aldrig i hela mitt liv haft sådan brist på dineros, d e helt sjukt jag har 0:- FÖSRTÅR ni NOLL KRoNOR...Kan inte riktigt förstå d själv... har rensat alla reserver både på sparkontot å i hemmets alla vrår..

Å denna månad plus de två näst kommande är ju precis då man behöver pengar.. jag vet inte hur jag ska göra.. någon som har ett tips,,? å jag jag kan ju alltid jobba xtra men d har jag ju börjat göra men d kommer inte förrens nästa månad...(så jävla kul e d inte,vill ju hellre hänga me er brudar)

Blev lite nere nu shit hur faan tror jag att jag har råd å dra till Gotland å festa, ???
Jag får väl sluta äta, då blir ju iof  festandet lite billigare, d går ju lite fortare att bli berusad.. eller så åker jag ner å får en jävligt DYR semester... Men något positivt iaf är ju att det kommer finnas karlslokar i massor... får väl sysselsätta mig me å " hångla lite kanske"

Så om någon känner sig manad att skänka lite pengar till rädda Lillan fonden så är det bara sätta in pengar på mitt konto 83279 97341 00 408 (swedbank)...

Nä dags å jobba lite kram

Lillan

Kommentarer

  • Anonym säger:

    E med i
    din klubb. Läste
    i metro om massa bra tips för fattiga iof sig mest sånt som man redan vet. Matlåda, förkröka hemma, gå på gratis ställen å inte handla något i princip. Vi måste bli bättre på å låna kläder av varandra. E ju hur bra som helst, va å rota igenom lisas igår. Hon har en massa lattjo grejer, så där tänkte jag hänga i sommar.

    2007-06-12 | 18:55:28
  • Lis säger:

    =) det är bara att komma o låna kläder mina söta. jag har också typ slut på mina dineros nu, så jag e också med i klubben!!

    2007-06-12 | 21:31:11

Kommentera inlägget här: