BC - live the dream

som jag har väntat..

Kategori: Allmänt

uppsala-sundsvall flänget är slut!!! ooh jag är så glad.. och sommaren är här, fy fan vad härligt det är. kom fram igår till sundsvall runt elva och det var dagsljus ute, helt sjukt kändes det, dag och inte en jävla människa i stan..
nu har jag sista seminariet här på mittuniversitetet och sen är det slut på det. ok det blir massa fläng efter sommaren igen men inte med samma jävla fem timmar hit och dit.
känslan som man kan få i en bil med sina tjejer och bra musik när solen skiner och sommarn väntar är helt otrolig, eeh går ju inte att beskriva. ser fram emot fredag, det kommer vara kalaskul..och snart ska vi till bcn och sen är det midsommar..
jessi jag kommer nu!!! vi ska ha det så bra med massa havregrynsgröt och knäckemackor..
nej, jag är sjukt hungrig ska gå och käka falafel nu innan magen kurrar sönder.

puss och kram, eran lilla stockholmare

Kommentarer

  • johanna säger:

    när landar du i huvudstaden din lilla farmare? är det fredag som gäller eller?

    2007-06-04 | 12:44:09
  • jessi säger:

    Jag tror dig inte...

    2007-06-04 | 21:46:59

Kommentera inlägget här: