BC - live the dream

ska vi nattbada ikväll eller?

Kategori: Allmänt

Nu är jag så jävla lack.. Här sitter man och ska lägga över alla bilder man tagit i helgen för att visa upp vad vi har presterat lixom. Självklart hänger sig överföringen på bild 42 av 43 så då väljer jag avbryt och då kommer följande ruta upp " vill du avbryt? om du väljer att avbryta kommer fortfarande de bilder som redan överförts finnas kvar" , ja eller ungefär så stog det. Och då tar ju jag avbryt och sen raderar jag alla bilder på min kamera för att jag kände att det var dax för det. TROR NI ATT NÅGRA BILDER HADE ÖVERFÖRTS ELLER? ibland är jag så jävla trött på att va tjej. jaja iof, peddan raderade ju alla mina bilder förut och han är ju kille. så det här med otekniska tjejer och tekniska killar kanske stämmer sådär... aja skit samma gjort e gjort.

helle gud vad gott det ska bli med pannkakstårta. har varit sugen på det i typ ett halvår, på riktigt....

jag hörde att det var grymt kul igår på snaps, det var nog rätt kul fast jag hade inte så kul egentligen. jag har ingen aning om vad jag menar med det.. jag sprang mest runt runt runt och letade efter söta killar, som inte fanns på snaps iaf.. mycket småbarn där, träffa ett par söta småpojkar från uppsala men dom var typ 16. men så länge det e lagligt eller hur?? 

Barcelona here we come.... 

/ Johanna


 

Kommentarer

  • helenina säger:

    det blir glass och gubbar och gifflar...det blir oxå bra..

    2007-06-10 | 17:50:17

Kommentera inlägget här: