BC - live the dream

Picknick Djurgården imorn tisdag

Kategori: Allmänt

Hej tjejer! Imorn ska vi hänga och sånna grejer... Så vad tycker ni om att dra ut till Djurgården och käka lite mackor och kanske dricka ett glas vin eller nåt? Slänga upp lite filtar,sola och titta på alla söta karlar.. Fira att vi är lediga onsdag. Kasta lite badboll och så.



20827-152

Jag, Jenny och Lillan jobbar iaf halvdag.. Och sen har vi väl ett par studenter som inte jobbar alls, eller? Jag tänker tidsmässigt och så.. Och jajaja ja vet att Elin och Emma säkert måste plugga, men det kan ni göra innan och efter.. .Ett par timmar kan ni väl planera in med era bästisar lixom.

puss och kram johanna (coach)




Kommentarer

  • emmet säger:

    Men joyrchen jag ska ju på kryssning.
    Men ni kommer nog ha trevligt ni med.....

    2007-06-04 | 16:07:40
  • Jh säger:

    Men jag jobbar ju arslet av mig...

    2007-06-04 | 16:48:11
  • johanna säger:

    ja men det e väl bara att komma efter?? du lär ju inte jobba så jävla sent. folk vill väl hämta sina äckliga ungar så tidigt som möjligt när det e halvdag

    2007-06-04 | 16:52:00

Kommentera inlägget här: