BC - live the dream

På söndagar får man inte....

Kategori: Allmänt

Jaha! Söndag igen!
Det man inte får göra på söndagar:

1. Prata om jobb eller skola och hur skit det är att behöva ta ansvar och passa tider hela tiden!
2. Prata pengar är inte heller helt lagligt då man typ inte har några! (Pengar ska man iof aldrig prata om......För man är sällan tät i pluskan liksom...Deprimernade liksom)
3. Man får inte slåss! ( Ledsen Helena för smockorna jag gav dig på statoil! Du hade visserligen gjort dig förtjänt av dem pga badbollen du vet....men det är ändå en typ av misshandel. Ursäkta!)
4. Man ska inte få för sig att skicka nå´ "gulligt" litet sms till gårdagens ligg! ( Om man nu haft ett..och det är det ju alltid någon som har..era slampor!!!)
5. Man ska hålla sig nära en toalett! Man vet aldrig när kistan drar igång! Ett litet tips: Drick inte gärna kaffe... Om du blir tvungen typ om du är på en bjudning eller kalas eller dylikt, sitt gärna på toaletten och drick upp skiten)
6. Köra bil! Det tycker jag att man ska undvika för att det är olagligt, tror jag!
7. Vara ensam och rädd! Det är dåligt för hjärtat! Och säkert för karman också! Ni vet, jag är ju med i Karmareligionen numera så jag är rätt hård på såna grejer!
8. Om det är soligt, använd solskydd! Man har inte så bra koll dagen efter så man tror typ att man klarar allt ( som batman och gänget) Men man bränner sig faktiskt en del om man solar mellan 11-15 en dag i juni... Det går att bevisa för er som inte tror mig....

Det finns en massa mer grejer som inte är så kloka att syssla med en dag efter 14 bärs eller 3 flaskor vin... Men jag tror att ni har rätt bra koll själva!!! Kanske ännu mer koll än vad jag har, jag vet inte.....

För övrigt vill jag tacka för en underbar dag! Och önska alla en trevlig vecka med mycket skit!
Vi Syns väl på tisdag antar jag!! Puss och kram gå och gör barn! ( Ett litet rim...Jorken, den kanske vi kan dra i vår låt?)
// Jessica

Kommentarer

  • johanna säger:

    ja, den raden är med i metrologen, inget snack! Vi skulle ha picknick på tisdag va eller hur var det?

    2007-06-04 | 08:44:43
  • hell säger:

    det är lungt, gullet. en badboll kan vara mycke värd

    2007-06-04 | 10:04:12
  • Jh säger:

    Hur gör jag när jag jobbar till 16... Hjälp mig?!

    2007-06-04 | 16:49:11

Kommentera inlägget här: