BC - live the dream

När åt ni jordgubbstårta senast?

Kategori: Allmänt

Alltså jag bara undrar, för det e ju såå gott! Tror jag.. Det var så himla länge sedan att jag inte riktigt vet hur det smakar. Men det ser rätt bra ut. För övrigt har jag varit sugen på pannkakstårta i typ ett halvår nu. Den enda frågan är egentligen; vem tar på sig att laga en åt mig? Jag kommer vara dig ständigt trogen efter det.


20827-155

Jag kan inte fatta hur fort veckorna går.. Nu är det torsdag och helg igen! Hur är det möjligt? Kan ju ha o göra med att man inte jobbar så mkt.. OCh vädret, man blir på så bra humör! Helt sjukt.. Lillan jag e så peppad på din lilla ferre på fredag.. Det kommer bli helt underbart.. Jag känner mig som värsta tönten som går runt och skriker att allt är så jävla underbart hela tiden, men vadå, det är ju det! I alla fall, tillbaka till fredag.. Sitta ute i det gröna hela dagen.. Käka lite gott på syrrans mottagning.. Grattis Alice! Ush vad stor du är nu... Sen till Lillan, jag ska bada! Rakt av! Är det nån sol vid poolen på kvällen??

På tisdag är det Barca som gäller, Helle och Elin är ni taggade?? Jag e så taggad att jag inte ens kan sitta still. Fan vad fett det ska bli... Ska ragga upp så söta pojkar! Elin, slisket e ditt område så jag följer ditt led. =) Dricka lite mojitos i solnedgången, röka en fet ganja du veeeet brorsan.

Nej men ärligt, det finns faktiskt inte en enda grej att klaga på just nu.. Jo just det, visst cashen e låg, men det kan man leva med!

hur kan livet va så smutt? / Johanna







Kommentarer

  • Lill säger:

    Jag tror solen försvinner typ vid sex från poolen men d lär ju gå helt oproblematiskt å bada ändå...Kram

    2007-06-08 | 14:53:02

Kommentera inlägget här: