BC - live the dream

Kundtjänstträsket

Kategori: Allmänt

Detta fullständigt normala samtal inträffade tidigare idag.
Kund: du vet min svåger, han som är på semester...?
- eh... ja?
jag tar hans papper, han har fått en lapp från er.
- ok.
ska jag betala den?
- ja om du har hand om hans räknignar kan det vara en bra idé.
uj då uj då. hur då?
- använd den bifogade avin, alltså papperslappen längst ner där det står "betala 300:- senast 20070630". Betalnignen gör du till bankgiro.
uj då uj då jag har inget bankgiro.
- då får du gå till banken och lämna in din avi eller fylla i en bankgiroinbetalning.
 uj då uj då, vad kan man göra?
- gå till banken och betala till bankgiro
uj då hur då?
- gå till banken och när det blir din tur säger du "hej kom och hjälp mig".
vad?
- ja, säg att du behöver hjälp med dina räkningar.
uj då.

Kommentarer

  • jen säger:

    visst är det härligt att jobba i kundtjänst!!

    2007-06-26 | 08:49:23
  • Lill säger:

    ahha åå va roligt å läsa... d finns ju en del nötter här i världen ;
    )

    2007-06-26 | 10:08:05
  • Robin säger:

    hahaha

    2007-06-26 | 23:19:12

Kommentera inlägget här: