BC - live the dream

Jävla skitcomhem-----

Kategori: Allmänt

Ringde precis com hem för andra gången den här veckan.... Varken internet eller telefon har fungerat på hela eftermiddagen... Så med lite upprört humör ringde jag upp 0771-550000 IGEN.....
Den här gången lät jag faktiskt lite sur också, för en gångs skull... Hur som helst... När jag börjar kika närmare på modemet ( hon i luren ber mig göra det och att jag ska dra ut sladden o bl bla).. Iaf, då ser jag att en sladd har lossnat ( troligtvis när jag timmen innan dammsög i krokarna).. Men jag sa ingenting till henne... Dom jävlarna kan gott lida nån timme eller två... När jag blev tillsagd att sätta i kontakten igen fungerade allt ( konstigt va?! ;))

Idag tog jag mig i kragen o gick o tränade efter jobbet... Det känns ju ändå helt ok när man väl är där, men ändå!!!
Ni som inte har käkat linssoppa borde verkligen göra det någon dag.. Det är sjukt gott.... Ja, jag syftar framför allt på Elin som är så anti allt vad bönor och dess släkt heter.... Men även slå ett slag för Jenny....och kanske även Lisa...... Kom hit så bjuder jag på skiten nån dag!!!

Nu börjar jag bli trött igen... Herregud.. klockan är j bara 18:45 och det är fredag dessutom.... Igår gick jag o la mig i sängen vid 21... Låg iof o läste ett tag men deckade nog runt en 22........
Förresten!!! Har någon en ganska så lätt engelskabok... typ pocket eller nåt?! Måste börja slipa på språket.. Om det är så kan Du/Ni väl höra av Er/Dig till mig... Mitt telefonnummer kan ni förhoppningsvis....
Puss o kram o allt vad det kan innebära!! //// Jessica

Kommentarer

  • hgill säger:

    jessi jag har ett ragott recept pa linser som du ska fa..pusss

    2007-06-18 | 18:50:46
  • lis säger:

    Jag hatar också Comhem!!!

    2007-06-19 | 17:20:03

Kommentera inlägget här: