BC - live the dream

Jahapp....

Kategori: Allmänt

Oj, nu burrade det till!
Går med min mobil tätt intill kroppen i väntan på att någon ska ringa eller skicka ett sms till mig.. Vem skulle det vara? Äh, jag har så tråkigt.. Mina ögon är svullna och jag hungrar ihjäl....Vi har kommit fram till att inte äta för tidigt för då kommer em att gå så låååångsamt... Jag ska iaf ha vilan idag.. Ska sätta på Tjorven och mysak... Måste ju kombinera nytta med nöje... Imorgon har jag iaf kirrat så att vi drar iväg på utflykt till bandängen.. Kanske tar ett dopp om det finns tillfälle.. Nä, nu ska jag ut o sola! Puss o kram era idioter!!!

/ Jh

Kommentarer

  • johanna säger:

    jag vill bara säga att du inte ska skälla på folk som inte kommenterar på vår blogg... nu har ju du uppenbarligen varit inne och gjort ett inlägg UTAN ATT SKRIVA NÅT PÅ MINA INLÄGG.

    2007-06-25 | 12:35:48
  • Jh säger:

    Men du skriver ju för fan inlägg var femte minut....

    2007-06-25 | 18:48:40
  • Lill säger:

    E d kanske "Fredrik" du vill ska burra...; )

    2007-06-26 | 10:09:56

Kommentera inlägget här: