BC - live the dream

Jag storknar....

Kategori: Allmänt

Jag har sååå jädrans tråkigt... jag håller på å tynar bort... vill inget hellre än att klockan ska va fem så jag får pinna härifrån... Har suttit sen imorse å hoppats på att chefen ska ringa å säga att vi andra oxå kan gå hem å vila upp oss precis som hon... som strosade härifrån vid 14.30 IGÅR...Jag vill oxå va sheriff å dra från jobbet när jag behagar å "jobba hemifrån" vem i hela friden jobbar när man gör d hemifrån...???

Har räknat minuter sen klockan tio imorse... d e tag sen nu å klockan vägrar rulla framåt  bara lite fortare... A okej vi kan räkna bort 15-20 min när jag fakttiskt lyckades sova sittande vid  mitt skrivbord..
Egentligen har jag högar vid mitt skrivbord som behöver arbetas undan men d e faan inte rättvist att jag ska jobba när andra inte gör´t..

Aja ses imorgon då ÄR jag på bättre humör....

KRam Lillan

Kommentarer

  • helenina säger:

    stackars dig.. men den som väntar på nå gott

    2007-06-21 | 17:19:10

Kommentera inlägget här: