BC - live the dream

jag är så glad!!??

Kategori: Allmänt

Jag vet inte riktigt vad det är med mig, men jag tror att jag är på bra humör! Jag kan lixom inte sluta le, och nu sitter jag ändå stadigt på plats fastlimmad bakom mitt skrivbord.. Jag tittar ut genom fönstret på solen som skiner och jag vet att jag måste sitta här till 1700, men ändå är jag glad! SJUKA GREJER! Om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag fick mig ett skjut i helgen, men så var det ju faktiskt inte. Eller?... åå jag e på så bra humör! Vad händer ikväll? Det känns så kefft att gå hem efter jobbet när man istället skulle kunna sitta ute i solen och fixa och trixa. du vet.

ha en grym dag / Johanna

Kommentarer

  • hell säger:

    i feeel it tooo.....it´s fucking great!

    2007-06-04 | 10:05:09

Kommentera inlägget här: