BC - live the dream

Insomnia

Kategori: Allmänt

Det är ju helt hopplöst att försöka soav nu för tiden... Om det har att göra med att man inte har druckit, tagit siesta till 21, eller är allmänt rastlös vet jag inte.. Det kanske är att man får för lite motion.. Jag cyklar till jobbet, men ärligt så kan inte det vara nån motion, det tar typ 15 minuter och är bara nedförsbacke. Men nedförsbacke dit borde innebära uppför hem, och det e ju bra. Idag är jag rätt slut eftersom att jag legat vaken med Dracula till 2, men nu börjar iaf boken bli bra.. Dom har börjat bitas o grejer. Jag funtar på om jag ska byta bana och flytta till Transylvanien och/eller bli vampyr/Draculaexpert eller nåt. Hur kul som helst! Och så kan ni komma och hälsa på under sommrarna och bo i mitt slott!!



image224

I don't drink.... wine ( gissa filmen ) / johanna

Kommentarer

  • Jessi säger:

    Du borde fan skola om dig till porrdraculahäxorexpert...

    2007-06-28 | 12:46:27

Kommentera inlägget här: