BC - live the dream

helg igen

Kategori: Allmänt

alltså det e no mercy, hru fort går en vecka egentligen? jag har en teori om att det går fort som fan bara för att man inte har några pengar, eller planer inför helgen. På lördag är det iaf Sverige-Danmark och det ska bli fett kul. Jag tippar 3-1 till Danmark. Vad tippar ni? Place your bets...

Opponerade nyss på mitt slutsem... Var inte aaassnäll mot henne, men skit samma. alla är så jävla fittish mot varandra ändå så det spelar ingen roll.. det e ingen som e snäll  i sin bedömning direkt.. och jag tänkte såhär, om jag blir sågad så skulle jag ångra mig fett att jag inte sågade den jag opponerade på... rätt ska va rätt lixom.

jag pallar inte om jag måste göra om en massa... folk har fått feta rester, det e ju ingen som bara glidit igenom. jaja som timbuk säger; det löser sig..

Vad ska alla göra ikväll?

Puss och hej / ´JOHANNANANANNANANANANA

Kommentarer

  • Lill säger:

    Inget planerat men e As sugen på tacos nån som e på? lite häng nånstans kanske, låter nice...

    2007-06-01 | 13:42:02
  • Lill säger:

    veckorna bara rinner iväg... d e ju typ midsommar snart.. Helt rätt att du sågar nån annan om hon förtjänade d vill säga, annars e d lite hårt... kanske ; ) men du har nog större koll på va som e bra tillskilllnad mot andra... you keep that good work going

    2007-06-01 | 13:45:34

Kommentera inlägget här: