BC - live the dream

Hej....baberiba..

Kategori: Allmänt

Jag har sååå sjukt långtråkigt, väntar bara på att få gå ner i tvättstugan, men ja, ja man kan ju inte ha roligt varje dag. Angående drickat på midsommar Jenny....hellre för mycket än för lite, eller hur? Det e så vi tänker.
Imorgon ska vi åka och storhandla inför fredagen, shit, jag kommer shoppa loss på onödiga saker, typ sånt man kan pynta stället me, eller hur Jessi? Jag vet att vi tänker likadant. Jag e sugen på nåt, men vet inte vad. Men eftersom jag har lagt träningen åt sidan (eftersom det e sommar) har jag hört att mna inte få vara sugen på saker så det e bara att koppla bort helt enkelt.
NEJ! Min mamma var här idag och lassade in sin mat i min frys (eftersom den e tom och hon ska frosta av sin) vad hittar jag i frysen? Daimtårta? Fattar ni gott? Jag e ju värd daimtårta så nu tänker jag fan äta det!
Puus på er!
PS Jessi, du måste fan montera ditt styre åt rätt håll, det ser ju lite smått sjukt ut.
/Elin

Kommentarer

  • jessica säger:

    Håll klaffen! Cykeln fungerar utmärkt som den är nu! :)

    2007-06-19 | 16:42:29
  • Lill säger:

    okej Daimtårta HUr gott llät inte d .., HAr tryckt i mig en fet midsommarlunch
    vid tolv håller fortfarande på å kräkas å nu e klockan 2.... men daimtårta shit en liten bit skulle gå ner här iaf tror jag..

    2007-06-20 | 13:57:30

Kommentera inlägget här: