BC - live the dream

Hej Hopp!!

Kategori: Allmänt

Hoppas ni har haft kul i Ågesta idag. Men jag antar att det inte blev ett första dopp för er, eller? Helle och Jessi var ju så säkra på att dom skulle bada, men jag visste väl att ni va badkrukor som alla andra. Fan vad ölen slank ner igår. Jag antar att det blir så när man kollar på fotboll och ölen kostar 19 spänn. Jag hade ju sagt till mig själv att jag skulle ta typ 2 öl så att jag inte skulle va bakis idag utan plugga istället, men det gick ju som det gick... 
Okej, kollade nyss på vädret och det ska bli 25 grader och sol hela veckan, helt sjukt skönt! Synd att man inte va ledig bara. Jag tror att jag har bränt mig på ryggen idag (med risk för att låta som Joyo) Imorgon kommer jag få mina förstoringar jag har gjort på er. Ha, ha då åker ni upp på väggen!
Nu börjar nedräkningen, på fredag e helvetet slut!! Sen blir det barcelona!!
puss! /Elin

Kommentarer

  • jh säger:

    Ölen slank ner alldeles för fort....

    2007-06-03 | 22:01:01
  • johanna säger:

    vilka kort ha du förstorat?? jag har också beställt lite saker till vårt företag kan jag meddela. delas ut inom en
    snar framtid

    2007-06-04 | 08:45:50

Kommentera inlägget här: