BC - live the dream

GRYM DAG PÅ INGÅNG

Kategori: Allmänt

Min jobbmail vill inte starta idag, så ni vet det (gäller framför allt lillan o gk). Så om ni vill ha med mig att göra ringer ni mob eller 7371061, eller så bloggar ni... Gav lite visitkort till emma igår o sa till henne att dela ut dom på kryssen ikväll..

Alright, jag har fixat så att jag kan gå 13 eller 14... så det e lögnt. vad känner ni för?


OCH LILLAN, HAR DU RINGT OLLE?? HAR DU FÅTT NÅGOT SVAR? SA DU TILL HONOM ATT VI MÅSTE VETA SNARAST SÅ ATT VI VET OM VI SKA AVBOKA ELLER INTE? VI MÅSTE AVBOKA INNAN DEN 10E JUNI FÖR ATT SLIPPA BETALA 90% AV HYRAN, OCH DET  ÄR SNART. OK, BRA.

FAN VA SMUTT VI SKA HA DET IKVÄLL, PUSS O KRAM JORK


Kommentarer

  • Lill säger:

    Visitkorten rockar dem e så jädrans fina, bra där jorchen... har inte fått någe svar på messet men jag skickar ett till under dagen kram

    2007-06-05 | 09:40:11

Kommentera inlägget här: