BC - live the dream

grattis till studenten era sjuka jävlar

Kategori: Allmänt

Hörde att det är över 50 skolor som springer ut idag.. Och då säger morsan att hon tänker ta bilen in till stan när syrran ska springa ut.. GÖR DET INTE är det enda jag har att säga. Det kommer vara katastrof du vet... Sen e det iof så att farmor ska med, och hon kan typ inte gå så bra vilket innebär att vi måste köra hela vägen fram till skolan och trängas med lastbilarna. seriöst, det är verkligen inte en bra idé.

Jag beter mig lite som att det e jag som ska ta studenten. Hade svårt att somna igår, vaknade 6 i morse... Nervös typ.. Undrar hur syrran har det! Dom hade ju fått brev hewm från skolan att alla elever som var påverkade i skolan skulle bli utkickade från cermonin... herre gud vart är världen på väg när inte kidsen får kröka på sin student??


See ya later / jOhanna

Kommentarer

  • Lill säger:

    Hoppas att du har kylt ner nerverna lite sedan imorse när jag snacka me dig,,då var du lite stressad, hoppas syster din får en underbar student å ta me en flaska vatten som hon kan ha på flaket...kram

    2007-06-08 | 15:04:00
  • hilda säger:

    grattis pa fodelsedagen lillan, puss puss

    2007-06-08 | 16:12:57

Kommentera inlägget här: