BC - live the dream

gott i gott gott

Kategori: Allmänt

Sitter här i solen å käkar rabarberpaj med glass, gammaldags vanilj. Tokgott. I går åt jag jordgubbar med glass, oxå tokgott. I lördags åt jag jordgubbstårta OCH kladdkaka (obs! var på dop så var mer lr mindre tvungen).. Fy satan vad gott d är..å jag har inte heller varit å tränat på jättelänge.. å i morrn åker jag på kryssning, å d brukar  ju inte bli så värst mkt nyttigheter där.. jaja, d e ju så d ska va på sommarn...å så cyklar jag ju överallt...så d e nog lugnt. ska nog ta en till portion nu  när jag tänker efter...

gla´ sommar på er!
pussar å kramar
Michelingumman

Kommentarer

  • Jessi säger:

    Emmet! Det är du värd för du är ju kanon liksom!!
    Puss på dig!

    2007-06-04 | 16:45:58
  • johanna säger:

    åå jag vill också ha kärlekspaj!

    2007-06-04 | 16:51:01
  • Lill säger:

    Skojar du...!!! Rabarberpaj e typ bland d bästa som finns d e ju hur gott som helst.. nästa gång får du faan dela me dig

    2007-06-05 | 09:26:25

Kommentera inlägget här: