BC - live the dream

Galej....

Kategori: Allmänt

Hejsan tjejer...

Tänkte passa på å uttala d här nu innan jag ångrar mig Fredag den 8 alltså nästa vecka är  det galej hemma hos mig,,(familjen) i sturpen..
Har ej fått okej från ma &pa men jag hoppas att min charm kan få dem å smälta... 
Det blir ingen mat men kanske nåt litet men jag lovar inget... 
Kärlek, Karlslokar å mängder av det vi gillar mest ALKOHOL... kan ju inte bli bättre..
OM det är nån som vill ha nån speciell som kommer så hojta så ska vi nog lösa det problemet...

Kram Lilllan   

Kommentarer

  • johanna säger:

    jag är grymt taggad inför din fest! hemmafester i det gröna regerar! hoppas solen har hunnit värma upp vattnet en del tills dess

    2007-06-01 | 13:32:04
  • Lill säger:

    A du det skulle ju vara höjdpunkten på hela kvällen,, första doppet för i år liksom

    2007-06-01 | 13:42:57
  • jh säger:

    Karlar?

    2007-06-01 | 17:14:48
  • anonym säger:

    ta dit lite söta småpojkar och/eller 30-åringar

    2007-06-01 | 22:09:36

Kommentera inlägget här: