BC - live the dream

Fråga..

Kategori: Allmänt

Vad är grejjen med sandaler? Dom skär in i tårna, ger fula ränder av solen, man får förhårdnader på hälarna, man blir smutsig om tårna och under fötterna, dom tål inte regn...skit skor!!! Nee nulåter jag som en gnälltant, Jag har "rödaveckan" så ni tjejer förstår mig va?!! Hmmm. Nåt tänkvärt ska jag väl förmedla med det här inlägget. Jo, nu de senaste dagarna har vi fått en liten försmak av sommaren känns det. Värmerekorden slås gång på gång över hela landet och solen är glassigare än någonsin, har höga förväntningar på det här klimathotet nu så jag sitter o hoppas på den kommande sommaren kommer bli en av det mest brutalaste sommaren i hela mitt liv hihi eller så regnar den kanske helt enkelt bara bort? I vilket fall så är det gott just nu i alla fall. Tänkte avsluta med ett citat: Goda vänner är som stjärnor... Du ser dem inte alltid, men du vet att de alltid finns där. Fint va =) Suck, Nää nu slutar jag, har inget att skriva som ni märker!! See U /Lis


 

Kommentarer

  • Jh säger:

    Jag hoppas sommaren håller i sig...
    Jag kommer faktiskt inte ihåg hur det var att ha den där veckan.. Ingen koll på om jag blev mer sur än vanligt eller mer full än vanligt... du vet

    2007-06-14 | 20:10:13
  • LR säger:

    Jag vet...

    2007-06-17 | 16:18:23

Kommentera inlägget här: