BC - live the dream

...

Kategori: Allmänt

såå var man 24..vill tacka mina fina tjejer för presenten, den var så fin ooch perfect.!!.
jag vill informera om att jag har vart på en sjukt trevlig dejt med en galet fin kille.. så håll tummarna att han inte är en knäppis.. fast jag vet inte riktigt om vi är på samma våglängd.. lite missförstånd och så.. sen var jag så risig och sliten... fan, dyker upp i mjukisar, osminkad och bakis-skakis och tar med honom till donken.. kanske inte så charmigt.. men men lika bra att visa vad man går för direkt..
nu ska jag börja packa för sen finns ingen tid... yes!! vi drar..
pussar

ps. ring mig om badet..

Kommentarer

  • johanna säger:

    skitbra att du var slapp, man ska ju visa att man är ointresserad lixom. sen hoppas jag att du var riktigt otrevlig också =)

    2007-06-11 | 09:47:26
  • the hell säger:

    klart jag var..

    2007-06-11 | 16:00:02

Kommentera inlägget här: