BC - live the dream

Em-kval 20.00 på MEST taktiksnack hos Joyo 18.00 södermalm

Kategori: Allmänt

Jo precis då var det äntligen dax att sätta dit Danskarna. Alla som vill (och det gäller er som smygläser denna blogg också) är välkomna hem till mig för lite taktiksnack innan vi drar till MEST. Kom när ni vill, jag börjar gärna så tidigt som möjligt, som ni vet. Ta med er ett par kalla för att dryga ut kassan. Jag och Basse hänger även en pizza, Borat kommer även förbi enligt Basse.

20827-151

SÅ TVEKA INTE ATT KOMMA FÖRBI OCH AVNJUTA EN SJUKT TREVLIG KVÄLL IN THE COMPANY OF SOME GOOD FRIENDS.

FÖR ÖVRIGA FRÅGOR RING JOHANNA CHARLOTTE MICHELLE BIANCA WILKENS

Kommentarer

  • jessi säger:

    Tja! Jag glider förbi på nån bärs! Men vi kan väl dra relativt tidigt så att vi får plats iaf... bra där.. syns puss

    2007-06-01 | 19:52:11
  • johanna säger:

    jo det e det jag menar.. vi lär ju tagga så att vi är på mest senast 1930, och då måste ju du vara på plats tidigt hos mig líxom.. det vore väldigt soft om man kunde sitta ute i solen ett tag innan mest.. du vet, i parken.. dock utan din psykopata.

    2007-06-01 | 22:08:46
  • jh säger:

    Absolut! Som sagt, utan psykon.....Den du Pata!

    2007-06-02 | 09:46:01

Kommentera inlägget här: