BC - live the dream

EM 2008

Kategori: Allmänt

Jag fattar inte... Hur fan anmäler man sig för att vara med i utlottningen av biljetter EM 2008? Det ska man tydligen göra typ här http://www.uefa.com/competitions/euro/organisation/ticketing/rules.html men det går inte så bra för mig. Mycket snack och liten verkstad lixom.. Orkar inte luska. Är det nån där ute som har koll?   

För övrigt, vem är där med mig 2008? Det är inte ens långt att åka, vi tar kärran och glider. Helt överlägset. Jag vill iaf dra, om det e nån där ute som är sugen så säg det. Det gör inget om vi inte känner varandra, det får vi fixa på vägen.

/ Johanna

Kommentarer

  • Lill säger:

    Hängde ju en stund utanför råsunda i onsdags ååå jag säger då d satan vilka karlslokar det fanns där... vart du än titta så fanns d någe härligt å vila ögonen på.. synd att man själv såg ut som en sönderbränd nöt

    2007-06-08 | 14:54:44

Kommentera inlägget här: