BC - live the dream

Det går så trögt i huvudet...

Kategori: Allmänt

Ja, som vanligt har man mkt att göra på jobbet!!

Har börjat/haft (ni vet) ångest över mitt liv och mina val.. Jag har varit råsäker säkert en 5 ggr på vad jag vill och ska göra i livet.. ambulanssjuksköterska, hudtjej osv...

Nu har jag noll koll...IGEN!!
Jag vill inte sitta o skriva siffror i en massa tabeller...jag vill inte torka snor på ungar, jag vågar inte flyga flygplan och jag tänker aldrig gå med i något krig...
Jag skulle vilja göra något kreativt... Typ göra grejer och ha kontakt med människor och bli rik!!!
Kan någon hjälpa mig?!!
Jag skulle behöva att någon sa till mig vad jag vill för jag är inte bra för mig själv...det blir liksom inget gjort i mitt huvud!!

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting...tänkte dra igån en lek efter raste.. typ gömma nyckel...Ni hör hur kasst jag ändå har det....( iaf nu när det regnar..)
Puss o kram// Jessica

Kommentarer

  • johanna säger:

    ja du vem fan vet?

    2007-06-27 | 12:34:48
  • hill säger:

    jag tycker du ska bli smyckesdesigner, det verkar skitkul. puss

    2007-06-27 | 12:52:59
  • lis säger:

    jag tror att du tänker alldeles för mycket, du har kommit in i en ond cirkel och inget jobb kommer passa dig perfekt innan du har prövat. våga hoppa på nåt och våga misslyckas, för det är de du lär dig av. Det löser sig gumman..

    2007-06-27 | 12:53:44
  • Robin säger:

    Jessi, jag VET vad du ska göra,
    Tänka mindre, våga mer och ta risker, satsa för att vinna! Kör hårt!

    2007-06-27 | 14:12:22
  • jen säger:

    ja ja vet gumman så jävla svårt har oxå kommit in i någon slags period där man bara tänker på det , men du ska vi inte öppna eget tillsammans då??, bara satsa och köra håååårt!! lycka till

    2007-06-27 | 14:42:41
  • Lill säger:

    Jessa jag vet hur d e d e bara gilla läget å hoppas på att man klurar ut va man vill pyssla me, tills dess kan vi ju ta den där resan å njuta av livet..

    2007-06-27 | 16:28:36
  • jh säger:

    Ok. Lillan resan blir bra.. och sen öppnar vi eget Jenny!!! Kanske på Hitra?! ;)

    2007-06-27 | 19:58:54

Kommentera inlägget här: