BC - live the dream

Då var det dags...

Kategori: Allmänt

image154

Imorgon tar dem jävlarna studenten i Kärrtorp!! Farao, vad kul de kommer att ha det! Hoppas att alla orkar hela dagen bara och att ingen ramlar av flaket eller taket eller vad de nu ska stå på....Grattis och hurra!
Åh, kommer Ni Kärrtorpare ihåg när vi stod där på trappan och försökte vråla ut sjung om studentens lyckliga da´r?!
Åhhhhhhhhhh..

Jag och Lisa gick en varm och skön kvällspromenad i Örby... Det är så underbart med det här vädret....
Imorgon ska jag gå till jobbet, jag beräknar promenixen till en sisådär 50 minuter kanske.... Hoppas att jag känner mig lika peppad imorgon bitti som nu.... Tveksamt..

För övrigt så är jag inte så värst trött än (men det kommer nog, gott folk!). Jag överväger mig att sätta mig på balkongen med en kopp te och läsa en bok..... Äh, men vi hörs!!
// Jh

Kommentarer

  • johanna säger:

    gud vad vuxet "sätta mig på balkongen o läsa en bok o dricka te". bra där jessi, du knappar in

    2007-06-05 | 08:47:25
  • Lill säger:

    Tror aldrig vi fick lära oss dem där sångerna, tror heller inte att dem sjöngs en enda gång under utspringet... mysigt
    me promenad

    2007-06-05 | 09:29:07
  • jh säger:

    Kan säga dig att det blev te framför datorn och bok i sängen istället... fan också!!

    2007-06-05 | 23:32:28

Kommentera inlägget här: