BC - live the dream

Äntligen måndag

Kategori: Allmänt

Ni kan inte fatta hur länge jag har längtat efter den här dagen. Nu har jag ju varit ledig i ungefär en månad vilket har inneburit en hel del slit.. De senaste veckorna har jag knappt fått sova någonting, varit full ca 50 % av tiden, tränat 0 % rökt 100 % av tiden osv osv... Nu kan jag äntligen få lite viktiga saker att göra igen. Som att hjälpa Sveriges vuxna befolkning att tyda sina räkningar. För visst är det svårt att förstå när det står "Betala 1000:- senast 20070730" på räkningen, det kan ju betyda i princip vad som helst - eller hur?? Det kanske betyder "betala inte 1000:- senast 20070730 - gå gärna ut och köp någonting riktigt dyrt eller sup upp pengarna istället".  

Välkommen till "Banken" (som pga detta inlägg vill vara anonym) det är Johanna - hur fan kan jag hjälpa dig?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: